BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »


Cool Widgets

folowers NATASHA !

Tuesday 23 August 2011

hati ini akan rela walaupun terpaksa - -'

Okay, assalamualaikum and selamat sejahtera to stalker and reader :)
hari ni NATASHA tade mood sangat la. Sebab? erm, about our relationship laa, 
SadSadSadSadSadSadSadSad !

Dia da janji nak jage relaionship ny, tapi......
tu semua hanya kataII. Memang mulut ny senang berkateII kan, tapi payah nak tunaikan.
Now, sekarang Natasha dalam dilema sebab bingung kenape dea buat semua ny.
Penat jee Natasha jage relationship ny, tapi hasilnye = Hampeh !
Okay, bole dikatekan now kita da tade apeII, awak adalah Ex-boyfie saya !
engad gelaran tuu ! awak bukan sapeII lagi dalam hidup saya.

Meskipun, hati ini tak rela nak cakap,buad semua tuu tapi saya terpaksa sebab maybe awak tak sesuai dengan saya kan? Okay, memang semua da terjawab sekarang.
Tapi kenape tak cakap dari duluII ! awak da buat saya tak bole lupekan awak then awak buat saya mcm ny !
saya taw awak masih amek berat pasal saya tapi saya tak bole terima kenyataan ny sebab awak da janji kan?
kenape awak tipu? saya rase saya tak pena pown sakitkn hati awak. awak je selalu tacing dengan saya. Tapi saya pujuk jugak walaupun ta rety, sedih laa :'(

Okay, artikel kat atas ny khas untuk awak , saya harap awak dapat pick up isi kandungan artikel tersebut okay, Semoga Gembira dengan Kehidupan Baru eak ? :(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...