BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »


Cool Widgets

folowers NATASHA !

Wednesday 8 June 2011

penad bercuti N sket aty sekali lagi !

PENAD BERCUTI !
heyy, sekembalinya natasha disini ingin berkongsi cerita tentang percutian semasa holiday ny,,
wahh,, series natasha cakap seronok gilew bapak laa, bile satu hari maen air tanpa henti,,
kau ada? tade kan, HAHA^^ guraw jee,, best memang la best maen air tak ingat dunie sampai tangan natasha retak weyy, mama natasha cakap
'BAGUSLA TU, KAU KAN SUKE MAEN AIR TAK INGAT DUNIE, PEGI LA LAGI NAEK GELONGSOR YANG TINGGI2 TU' 
pperrghh ! memang terbaek la ayat mama tuu, thanx la mama !
tapi series memang puas la bile dapat travel seorang diri diseluruh kawasan GAMBANG WATER PARK tuu,,
satu bende je natasha na cakap, MEMANG TERBAEK LA WEYYYY !




SKET ATY LA GILEW !
okai, tukar topik plak, natasha nak mulekan cerite da ny, beria la natasha ni.
sebelum tu nak tanye la kepade budak yang skitkan aty natasha ny kan, ap masalah dea sebenarnye? ta bole ke mengaku yang dea ad orang lain, tade la natasha ny sakit hati tahap gaban nak mati,,
natasha pon ada perasaan jugak, takan budak perempuan tu je yang ada perasaan,
apa pon natasha nak ucapkan THANX sangatII an CONGRAT sebab dah berjaya menyakitkan hati natasha ni buat julung kalinya,
yes, gud job dude ! i like
pegi lah sane mencari kebahagiaan hidup awak tu, and natasha berjanji tak kan ganggu hidop awak lagi,,
and lagi satu, kalau awak ada baca post ny saya harap awak paham perasaan saya ny macam mane, saya taw awak sayangkan saya tapi awak tak bole buad saya macam ny, saya pown ada hati laa,
kalau awak sayang budak tu kenapa tak teros terang je dekat saya yang awak dah ada dea?? kenape? kenape? susa sangat ke nak mengaku? okai, fine, selepas ny saya malas dah nak cakap dengan awak lagi kalau awak buad saya macam ny ! PAHAM !

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...